S K R O T

Hejhej, imorse åkte slog min mardröm in.
räls.. ja nu är skiten i alla fall men inte fan är det vackert eller bekvämt, men ni vet, ska man vara fin får man lida pin eller vad det nu sägs. så jag får leva med skiten i alla fall 2 år är det sagt, men det går ju olika fort. Vi hår hoppas att det verkligen går undan! Tog mig till skolan efter jag satt i skiten, hade dock inga kläder för att åka skridskor med mig så tog med mig några andra damer utan idrottskläder ner till bowlinghallen. Vi hade hela hallen för oss själva, och idag gick bowlingen faktiskt bra, men man orkar ju inte bowla mer än 20 minuter, sen har fingrarna tröttnat och man har varken kraft eller lust att svinga klotet. Men fick faktiskt sju strikar, varav en med fel hand. Heja!
Sen blev det ingen geografi utan alla ettor var till aulan för att få lite info om individuellt val och jag har absoluut ingen aning om vad jag ska välja.. Har något att fundera på ett tag framöver. Jag och min vän erica tog bussen till stallet, hon provred Billy butt idag, gick fint! Vi var ut på en liten tur i kylan. Hästarna stod ute i hagen när vi kom, men inte långt från att kliva ner tråden heller. Sjukt dryga och dom har haft fri tillgång på hö hela dagen, tror ni dom kommer bli feta om det fortsätter såhär eller? Läääängtar tills snön försvinner då kommer dom antagligen sluta med sina hyss!

Sen sprang vi till bussen som vanligt, och som vanligt kommer det innen buss..
inte gick det att ringa till dalatrafik och dampa heller, dom tog inte emot några samtal nej..
Så såg att en tant i huset bredvid hållsplatsen skulle åka iväg så skrek och fråga om vi fick åka med. haha så vi "lifta" till kupolen iaf. Snäll tant de där. Sen for kajsa med mig hem, vi har kollat på tåg OCH busstider, men iiinget vill efter våra planer, så lär nog planera om den där helgen, blir det göteborg, tolkning eller horse show på lördagen som ryker? Ja det vet varken du eller jag. Väntar på att elin ska komma också, det värker i mina tänder och börjar få skav under på överläppen.. Nej nu tror jag att jag sätter på en film och kryper ner lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0