nu jävlar kom smärtan..

Hej, kunde inte somna igår när jag väl skulle somna, slockande först till göta kanal 2 mellan nio och tio. vaknade i väntan. sängen var bäddad för två men bara en sov där. suck.
Sovit kasst har jag gjort, och nu när jag vaknade hade jag sjukt ont i tänderna. fyfan,en lektion kvar på dagen jag skiter i. Jag är trött och har ont. Får göra lite studier hemma, skönt att Johanna har dramboi idag, slipper jag tänka på att jag ska ut och röra fläsket på honom också. blir falun idag igen, inte tandläkaren utan lassaretet denna gång tror jag, fixa nytt knäskydd:) nej nu ska jag sova eller något. tandställnings pusss

Kommentarer
Postat av: J

sa ju att det skulle vara ett helvete efter första natten:)

2009-02-05 @ 21:25:51
Postat av: J

sa ju att det skulle vara ett helvete efter första natten:)

2009-02-05 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0