Monday

Halloj.
Då var det måndag, imorse nyvaken som jag var läste jag ett sms jag fått inatt där det stod
"hallå, är haga också lediga imorn? alla andra är ju lediga ? :O"
dock tolkade jag det fel, och läste att vi var lediga idag, men insåg tyvärr snabbt att det inte stämde. så tog mig upp och drog mig till skolan. seg dag, minnes luckor från fredags som blivit påminda. haha säger jag bara. vi fick sluta lite tidigare idag också, det gillades. när jag kom hem satt bror min i köket och försökte trolla? borlänges lilla wannabe gangster ska lära sig trolla? haha det gick mindre bra också faktiskt. skitungen.
la mig på soffan med en värmande ozzy och titta på city akuten och somnade, sen blev det upp och klä om för löpträning. Kände absolut inget sug på det! men det gick väl, men nu har jag ont i hals och öron och borde ta mig en varm dusch och sen bara chilla i soffan.. :) EN sak till, jag är lite upprörd.. mitt N Y A knäskydd är för stort... blir att byta I G E N! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0