melissa, a smart move!

heter min nya lilla hårfön som jag fick av mamma igår, riktigt söt faktiskt :)
jag åkte ner till mamma idag och åt med min bror. idag gillade jag att umgås med honom på något sätt.. fast jag var sur och hade ont så höll vi sams och det var kul att det kändes bra.. sen for jag till stallet med erica och elin. elin fick rida min prins och jag red kajsas prins och erica red maries korv. haha ! nice väder var det iaf :) sen handla lite och nu har jag hjälpt mamma i köket, vi har plockat in lite prylar i skåp och lådor.

jag är trött och tänkt att sova snart faktiskt. huvudethelvetet värker, men imorgon ska jag till skolan!
sen till min älskling sen röj i falun. ojoj :) puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0