Kajsa&jag smider planer :)

Jag och kajsa har kommit på att vi vill till Göteborg den 19 februari!
Gå på stan och göteborg horse show och bara mysa :D mm det kan bli riktigt nice. så den saken ska vi kolla mer på :* jag har precis solat, det var riktigt skönt. men ska inte sola lika länge och så tätt som jag gjorde förut, blev ju alldeles för rött! haha.. ångest inför imorgon, jag vill inte, men vafan. resultatet kan ju inte bli annat än bättre än nu egentligen, men förstå... GAAAAAAAAAAAAH. Min huvudvärk har inte släppt heller:O Verkar aldrig bli av med den.
just ja, tolktävling den 22 februari! fett nice, jag och kajsa + asberger dramboi ska äga lite :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag gillar våra planer mycket! :)

2009-02-02 @ 20:13:55
Postat av: Elin

hihihi du kanske har huvudvärk för du ska få t-ställning stålkäft :P hhhhhahahhaa nej skojja bara sötnos :D du kommer bli snyggast i stan. dödsäkert!! :D

2009-02-02 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0