iobmard

Upp i tid idag, släppte ut hästar och fixa stallet. Gjorde iordning min häst och vi for på hoppträning :)
gick över förväntan. efter att ha dressyrat i torsdags och fredag och lördag blev två vilda galoppturer så trodde jag inte han hade så mycket att ge idag men han var faktiskt duktig, och det går verkligen framåt! skit roligt min söta :) En som frågade om han var ponny idag också.. hm nej faktiskt 162 cm HÖG. haha men han ser lite ut som en ponny, ;) Film ska väl kanske kunna laddas upp på så ni får se, men det blir när elin skickat filmerna. en bild får ni iaf :)


haha jag ser lite smått sur ut, men inte lätt med en mullig häst ;)
men han är ändå världens gooooaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0