G Ä V L E !

ligger i mosters soffa i mosters lägenhet med datorn i knät.
kom hem hit tio igår kväll, vi la oss direkt, och jag somnade direkt också. Men sovit dåligt, haft feber och halsont inatt. Kul va? När man åker bort såklart..Kajsa tog hand om mig gullungen. gjorde frukost och te :)  Piggna på senare och vi lyckades ta en buss till valbo. Köpte det jätte snygga regn täcket och en jacka på hööks. Ville haft ett träns, men hittade inget jag gilla. Sen gick vi lite på stan här i centrum, jag hittade iaf ett par jeans leggins. Åt thai gjorde vi också.. rikigt mys :) hyrt film, köpt godis och läsk har vi också gjort, så blir mys ikväll! Imorgo blir det ikea iaf, så får vi se. åker ju hem imorgon. nu orkar jag inte mer, vill ha godis. byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0