amen tjenare romme!

Blev slalom åkning idag på frisluftsdagen!
jag,frida,erica&elin for till Romme :)
perfekt väder, perfekt sällskap och helt perfekt kul !
vurpade en gång, där det var plant och inte gick fort. haha kom väl en kant eller något. så råkade dra på mig sår i ansiktet och en fläskläpp. riktigt snyggt! Knät gick fint med knäskyddet så blir att åka på lördag också kanske med kajsa :)
Om en timme börjar min fysträning. själv tycker jag att jag haft min fys idag i off pisten, spännde satan i låren då. haha men nej, blir att ta mig dit och träna lite med sköning laget.

Somnade klockan åtta igår! trött&grinig. Vaknade i morse väldigt glad och har varit det hela dagen, humöret har varit som jag vill idag. härligt det! nej nu ska jag se gårdagens andra avenyn och byta lite kläder :*

hade en till bild som jag ville ladda upp, men det gick mindre bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0