aj aj aj

Hejsan, blev hemma idag. mår piss igen.
halsont, huvudont,magont och ont i muskler och käft. Igår blev de träning iaf, sjukt drygt kände mig inte bra i kroppen och skulle kunnat presterat mycket mer egentligen, men har ju anträngt musklerna lite iaf, för träningsvärk det har jag. efter träningen så blev det spelarrådsmöte med tränarna. höll på enda till tio så kom i säng sent igår och kunde inte sova heller.. menmen ! KÖKET ÄR TYP KLART ! liiiike it. och idag ska jag vila nu, sen måste jag fan ner och rida dramboi.. känner mig inte så pigg för det men jag måste. sen ska jag hjälpa mamma och plocka in grejer i köket osv.
här ska ni få se en bil på min väldigt snygga flärre läpp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0