8 månader..

hejhej, då var man hemma från värmland! kom hem igår kväll. tyvärr gick 94orna inte vidare, synd att dom sumpade det lite, för så bra lag var det inte. men men va fan. vi tar nya tag! roligt har vi haft iaf, vi hade ett helt vandrarhem för oss själva. så blev myspys. kikade på melodifestivalen, någon mer än jag som tycker att den sög riktigt mycket iår?? KASST! läääängtar till serie start, 4 maj är första matchen mot tunabros damer. :) kulkul.
igår när jag kom hem var rufus inte långt ifrån död.. helt stel låg han i sin bur och bara blinkade.. hemskt.. jag klappade honom en sista gång och lät honom somna in. usch, ett marsvin tänker ni. men rufus var fan speciell, gillade honom. usch tårarna är åter påväg ner för kinderna igen! men vila i frid lilla vän, och tack för våra år<3

Sovit dåligt har jag gjort inatt, så hade en himla huvudvärk när jag vaknade, så blev att vara hemma idag och sova ikapp lite. vi la oss inte dirket tidigt i lördags, och sov inte heller länge söndag morgon. Varit ute och den härliga snön och solen och busat med mina isbjörnar. rikitgt mysigt, tog lite vinter bilder på dom också :) så ni ska få se.

saknar dramboi gör jag, känns som att det var evigheter sen jag var hos honom sist, och det var det nästan. i fredags var jag där. och johanna har honom idag eftersom jag antagligen har löpträning ikväll. så blir att rida lite imorgon iaf :)
en sak jag gillar är att köket typ är klart. det är iaf ett kök nu :) snart går det flesta prylar att använda !!
EN SAK TILL JAG GILLAR, JAG HAR HAFT DRAMBOI I ÅTTA MÅNADER:) DOM BÄSTA ÅTTA FAN 





härliga va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0