-.-

JAG ÄR SUR, riktigt jävla sur. skrev nyss ett långt inlägg om hur sur jag var. skulle precis spara&publicera och det laggar och står " svarar inte" CP INTERNET.
Jag är sur för att ..

- mamma sket i att hämta&köra mig till träning.
- för att mamma inte bett om ursäkt.
- för att jessica&co vill ej gå på hagafest med mig. 
- för att det inte blir gävle på fredag.
- för att det är så dålig närvarp på våra träningar just nu.
- för att det verkar inte bli holland ?!
- för att det blir inga mer löpträningar.
- för att det blir ingen tolkning imorgon för det är anpassnings problem.
- för att mitt nya knädskydd är för stort.
- för att jag hatar min matte lärare.
- för att jag är väldigt irriterad på en person.
- för att internet är så jävla segt.
- för att folk bara skiter i när dom känner för det.
- för att jag hatar att bli dissad.
- för att nu kan jag inte komma på någe mer. tror det räcker.

DUSCH NÄSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0