take a chance on me

hallå. nyduschad sitter jag här och förhoppningsvis lite brunare. skolan idag var väldigt chill, är det nåt vi är bra på så är det nog att chilla! men vi fick faktiskt krishanteringen klar så det var super skönt. red på min vackra också, det var ivan kallt så det fick bli baris med täckisar och ländtäcke att virra in sig i och en sötnos på telefon och under rumpan så det blev mysigt. annars så har mitt humör varit upp och ner idag, känner mig som ogräs som är inte är tillräckligt fin för att uppskattas, invändigt. men ibland får det väl kännas så också, men jag tänker ta mig en funderare på om jag orkar ödsla mer.. aa det kommer bli en riktig funderare faktiskt!

ska mojsa in mig i body lotion nu och krypa ner.
:*

Kommentarer
Postat av: ida

jag funerar.

ska vi göra något i helgen? (:

2009-12-02 @ 21:54:26
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0