snart snart snart

sitter här nyduschad och ska blåsa hår, sara och hennes pojkvän kommer om ungefär en kvart om hämtar oss. så får vi skjuts till tågstationen, sen bar det iväg. känner på mig att vi komma klanta till oss så jävla mycket, typ när vi ska hem inatt. om vi kommer ens hem dit vi ska sova vart nu det är. men det blir nog kalas! jag har varit och ridit en sväng på drambo, han var gullig och lite smått upprörd över att han var tvungen att ut och springa när de andra fick rulla i hagen och slöa. han är söt men det var roligt, han var pigg :) kajsa påminde mig visst om sak jag glömt packa, bäst att stoppa ner på en gång! hörs på söndag, för på lördag kväll ska ni få se på fan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0