saturdaynight.

haj.
tittar på hajen, det är en skräckfilm. det kommer kanske gå dåligt att sova inatt.. men det sket man väl i! ska sova snart, upp halv sju å åka till stallet och släppa ut djuren, skynda hem och åka till falun ska kolla på mina tjejer när som ska spela dam sm, ååh vad jag önskar att jag kunde vara med. kvällen blev annars lugn, var på promenad och busstur med kajsa och kingen. duschat både kingen&ozzy så har mysiga rena djur. ridit idag, nu har vi kommit fram till att dramboi är bra och det är bara köra på och få igång honom. så det känns lite som en lättnad!

men nu ska jag krypa ner och ladda för att vara reporter till en viss person imorgon, you know who you are! godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0