nyårs ångest

kom nyss hem från stallet, det är -20 grader ute, herregud. dramboi har fortfarande ingen sko bak men får imorgon så ska försöka rida lite då, längtar. han är tydligen jobbig i hanteringen när marie ska ta ut och in. ni som känner dramboi vet att han inte är svårhanterad någongång så vet inte riktigt vad han har fått för sig. så blev inte mycket havre han ska få nu så får vi se om jag måste gå tillbaka på kornet, det vill jag inte göra för det gör absolut inget om han fortsätter vara pigg när jag rider, det är bara kanon kul men vi får väl se.

låg kvar i sängen länge imorse med elin skönt. kvällen blev inte som tänkt men jag och min smulis ska åka till kupolen snart iallafall, känner att jag behöver något till nyår. nyår är inte så jävla bra planerat och dricka måste lösas på något jävla sätt och jag har utsläpp dagen efter, mm kul! och om det ska vara -20 blir det inte så roligt att gå till stallet på morgonen, får se till att inte vara bakis! nu ska jag klä om och försöka få tag i kajsa..

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0