nästa uppdatering.

igår var det julafton, vaknade på morgonen och for ner till stallet, gick ju tyvärr inte att rida då jag tror att drambois julklapp till mig var att dra av sig skon så jag skulle slippa rida men få leta efter den i hagen.. bussig han. sen så blev det mysa lite och kika på anna anka, kjells syster och barn var ju här så det var trevligt. vi åt gott och sedan öppnade lite klappar. jag är nöjd, fick mig en jävla ipodtouch som inte var den lättaste att hantera, fanns för mycket i den. tagit mig in på facebook osv och även fått in lite musik så det känns bra. fick även pengar, myskläder, mössa, vantar, ett till fylle spel, 4 greys anatomy säsonger osv.
kajsa kom på kvällen vi såg lite film och dona.

idag ringde klockan på sju, var bara att klä sig och fara ner till stallet å ut med lite hästar, fixade stallet direkt så har bara legat i sängen idag typ, haft en rejäl mensvärk men efter att tagit 6 ipren idag så har jag bara haft den imorse, den har inte kommit tillbaka så känns bra. elin kom hit en stund nu på kvällen å myste lite, nu sitter jag här själv och det suger ganska hårt. ska väl gå till sängen snart, jobb imorgon. men skönt med en extra timme sovmorgon och dubbelt betalt så känns inte så hemskt.

en annan sak som oroar mig lite just nu är mitt knä, jag har börjat fått jätte ont i det igen, bara när jag går osv.. jag som planerat att vara med på therese cup men så blir det säkert inte nu, ska prova träna imorgon så får jag se sen! vill bara få operationen nu.

hästarna fick ha deras röda julgrimmor, sötdram :)


kingen öppnar sin julklapp :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0