jag vill åka till thailand

Hej!
jobbade 07.00-13.00 tiden gick fort, var dubbelt så mycket att göra idag än vanligt. när jag kom hem så provade jag min nya plattång som ska gå att locka med, men tror ni jag lyckades med det? jag lyckades nog med en eller två fast man fick med en dvd med instruktioner. men platta gick bra :) sen har jag sovit, och nu kikar jag på tomten är far till alla barnen, sjuk film.

Inte varit på någon mellandagsrea idag, jag har inte haft ork och inte känt för att trängas med alla jävla människor, det var så mycket skönare att ta en tupplur. ikväll börjar familjen gezelius deras resa till egypten, hoppas ni får det bra :* så elin bor i huset så blir nog några nätter där!

puss ;*


Kommentarer
Postat av: ida

det blir nog bra! vi får hålla sms kontakt. saknar dig redan. puss :*

2009-12-26 @ 21:58:52
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0