jag har de bästa

tjena, vilken slöis jag är måste jag säga. sov med elin i idas hus inatt, det gillades. upp tidigt och for till stallet för att släppa ut hästar och fixa stallet. direkt jag kom hem så la jag mig och sov i två timmar och sen jag vaknade så har jag bara tittat på greys anatomy, kollat på sisådär sju avsnitt nu och måste titta mer, kan inte sluta nu när jag börjat. annars så äre fint, saknar att rida min häst bara och vissa människor kan jag inte förstå mig på, trodde det blivit en förändring. och försökte på nytt, varför gjorde jag ens det? men efter så många gånger så känns det inte i hjärtat längre, vi har våra liv och finns ingenting att dela.

ikväll ska jag försöka somna tidigt, hur det nu kommer gå när jag sov lite extra nu på fm, börjar jobba imorgon klockan sex till eftermiddagen. känns lite tugnt men det blir nog kalas när lönen kommer! jag är lite sugen på att gå på mellandags rean faktiskt :o men så blir det nog inte finns inte så mycket ork till det men lite nya kläder och annat skulle vara behövligt!

mer greys nu ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0