jag bjuder på en liten uppdatering

godkväll, tänkte skriva några rader innan jag går och lägger mig. jullov nu då känns ganska bra, jag förtjänar det inte men behöver rycka upp mig lite smått så tänkte passa på under jullovet.  blev väckt imorse av marie, hästarna var tydligen på rymmen.. så snabbt upp ur sängen å fixa skjuts ner till stallet, men så ringde hon och sa att hon fått tag på monstren. så behövde inte åka ner. for ner till stallet senare, hästarna fick gå in tidigt för att slippa kylan, går inte rida när det är såhär kallt heller. går ju inte andas i kylan! det är alldeles för många minus grader..

sen har jag,kajsa&mamma sprungit på kupolen, nästan klar med alla julisar nu! känns skönt, köpte skor och smink till mig också så det blev nog bra. nu på kvällen har jag bara städat och tagit det lugnt, ska upp och jobba imorgon, full rulle imorgon till klockan sex på kvälla. får se om det kanske får bli en lugn kväll.

nu ska jag ta bort nagellacket och krypa ner! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0