hej mitt vinterland

snart så. det har snöat lite nu så mer vitt på backen, dock skulle jag viljat haft ännu mer! ska ta mig en promenad till stallet om någon timme tänkte jag, funderar på att sola lite först plocka ihop lite sen ska jag vandra. ska prova trava dramboi idag och hoppas på att han inte visar något. men känns som att han kommer göra det och jag har även drömt det inatt. men jag hoppas fortfarande på det bästa. jag är mycket hungrig blir bara gröt och en macka igår i magen så ska ta mig lite gröt nu innan det blir solis.

annars så är det fredag, och jag har iingen aning om vad helgen kommer bju på!


Kommentarer
Postat av: Elin

du är så himla vacker josephine! tusen pussar på ditt fina ansikte! <3

2009-12-04 @ 18:12:09
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: ida

du ska med på SM förfan!

jävla snygg du ska vara också..

2009-12-04 @ 18:36:58
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0