hej hej hej hej hej hej

mera snö vill vi ha!

igår red jag på dramboi, och travade lite. jag tror det gick bra! vi ska kolla honom idag så får vi se om det blivit någon skillnad från när jag börjat rida han. red lite med idamysen :) sen for jag hem till malin och var med mina favorit flickor, myste och tittade på idol och även en live film från håkan under peace and love. åååmajgaaad att det var så mycket folk å känslor. jag längtar till sommaren igen..

nu har jag nyss vaknat och ska ta mig lite fruppi och sedan få med mig kajsa till stallet!

Kommentarer
Postat av: ida

sv; förstår dig faktiskt, du gör som du vill! <3

2009-12-05 @ 14:32:08
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: ida

sv; jag behöver vara nervös, jag är inte bäst.

men vi hoppas på det bästa och nervositet innebär att jag är pepp vilket är bra! jag hoppas få se ditt ansikte där imorgon :)

2009-12-05 @ 19:46:45
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0