daem

det är en ganska jobbig grej just nu, eller det är inte en bara utan ganska många egentligen men denna är ivägen just nu. det är att jag inte kan somna på kvällarna, det går verkligen inte. jag vrider&vänder, lyssnar musik, tittar på tv, läser, räknar får.. ja jag har provat det mesta. det funkade att räkna får en av nätterna, men jag räknade till 300 minns jag innan jag somnade. dock sa melindas kära mor att hon hade provat tagit två ipren när hon inte kunde somna & det hade hjälpt. har provat det också just nu,  var väl en halvtimme sen men jag sover inte än. fast jag legat i sängen sen halv elva. det kommer bli ett problem om jag inte kan sova på kvällarna, inte konstigt jag inte orkar, eller mår bra..

lägger mig igen, godnatt


Kommentarer
Postat av: johanna

testa varm mjölk! det brukar funka faktiskt :o

2009-12-08 @ 12:40:25
URL: http://johannasod.blogg.se/
Postat av: Anonym

plugga! du somnar direkt

2009-12-08 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0