careface

hallå, pimplar cola och blir inte av med min konstanta huvudvärk, ajaj.. sovit och vilat idag, åkte till dramboi och red ut en liten sväng med kajsa, häst var pigg och blev alldeles för mycket galopp på stället och studs hit&dit. på kvällen fick jag lite socialt sällskap iallafall, inte kingen eller så utan jutt. vi kikade på i taket lyser stjärnorna. sorglig film. men nu är jag ensam och ska plugga lite och ivänta big brother. nerd i know, men roligt! sugen på att sola fast jag somnade i solariumet igår och brände mig lite på ryggen, tror fan att jag ska gå ner och sola lite nu faktiskt, plugget får vänta lite! mamma är gullig och jag vill åka till stockholm nu på en gång!


gulle

Kommentarer
Postat av: ida

åå, ni kommer få det så kul!

2009-12-10 @ 21:54:27
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: jb

din mamma är beeest!

2009-12-10 @ 23:21:32
URL: http://josefinblom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0