boring shit

Hejhej.
det är bara tisdag, jag vill ha fredag, lördag&söndag nuu. hemma från skolan idag årå, mår gött nu men sov lite för länge idag för att ens kunna tänka på att lägga mig snart! det blir inte roligt, men som tur har jag sällskap av bigbrother till 00.40 iaf.. Jag har ridit dramboi idag, var till banan och red igenom honom lite och provade galoppera lite också, jag tror att det kändes bra!  men har bokat evam på söndag så ska vi se om det är som det känns.

annars så känner jag mig oduktig, alltså dålig! jag har varken gjort engelska artikeln eller film analysen.. jag vet två som kommer vara upprörda imorgon. men film analysen är helt omöjlig att skriva och engelska artikeln har jag bara varit för slö för att ens orka börja på! men eftersom jag kommer vara vaken för länge inatt så har jag ju något att göra iaf :) då blir lersten kladdddd! så kan jag sova imorgon bitti.. mm skönt! det blir bra. nu ska jag börja skriva lite!

dom ska få in en minigris i bb huset. barbro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0