aldrig mer schablon

hej! nu är rummet så gott som klart, schablonen har vi precis blivit klara med, det var absolut inte det lättaste men det gick efter många stånk&stön. det mesta är på plats, lite nytt som ska inhandlas och bytas ut bara, annars så är jag nog nöjd, blev helt okej :)

annars så efter stallet blev det kupolen en sväng med kajsa. louise&larmmalin kom förbi sen också, louise satte ett larm på malins rygg inne på åhlens, när malin gick ut så pep det, haha ganska roligt om du frågar oss! sen tolkade vi också, jag och kajsa! vi måste vara roligaste i hela världen, vi tog en rejäl tur som bara tog 1h30min med rejält mycket spring, dramboi var helt slut när vi kom tillbaka, men det behövde han och det märktes att han tyckte det var lite roligt :)

snart ska jag sova första natten i det omgjorda, sängen på andra sidan rummet, hoppas jag sover bra där med.;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Hm, ja jättekul ..!

2009-12-23 @ 16:10:11
URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0