åååååmajgaad

vilken helg. i fredags for vi till stockholm! gick på idolfinal, det var riktigt mäktigt. det måste ske nästa år igen, och härligaste var när hela globen gjorde vågen, gilla. sen var vi ut på natta å yra efter mat, var inte dött i stockholm inte och vi blev kallade turister från norrland?! jaja, lördag gick vi på stan hela dagen, köpte inte mycket, två julklappar, väska & bh. mycket folk och man hade inte riktigt orken att ens prova. men vi har haft det trevligt och tågresan hem var roligaste på länge :) tack brudar, puss!

lördag kväll blev stress, mina så söta och rara vänner vet precis hur dom ska tjata och nog fick dom med mig på fest, även kajsa var med en stund. vi var runt lite sen slutade det med att vi var här och festa med mammas jobbvänner åsådär. haha men det var riktigt roligt, och som alltid när det är fest här så slutar den cirka klockan sex på morgonen. sjukt. men vi hade trevligt :)

idag har jag mått sämre än på länge, tog mig inte iväg på dressyr träning eftersom jag inte lyckades stå på benen sådär jätte bra. jag har inte ätit på ett och ett halvt dygn, måste ta med mig erica å äta nå gott imorgon alltså! det måste bli så. sovit några timmar nu på kvällen så är inte jätte trött nu men måste bli!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0