trött trött trött trött

gash, det är inte mycket kvar av sommarlovet alltså, schemat har jag sett också. det var helt okej.. tanken att köpa pennor och block har ploppat upp också, jag är inte pepp alls! sommarlovet har gått jätte fort, verkligen jätte fort och vädret skulle kunna ha varit så jävla mycket bättre. men jag längtar lite efter höst/vinter å, eller mest efter att få köpa lite nya kläder, mysiga halsdukar och stora mysiga tröjor. :) min mamma överraskade idag,hon har ju blivit snål nu när jag jobbat, jag får köpa det mesta själv. men idag slog hon på och gick och köpte mig en fred perry tröja, och dom kostar ju lite dom, snäll hon är :) dramboi har gått hårt både idag och igår, det gillas. massa kilo ska bort! imorgon ska jag jobba, icke pepp på att gå upp fem, så ska sova snart. tänkte städa upp lite på mitt rum bara och sen krypa ner. :*

sommarens höjdisar.
- jobb=pengar!
- peace&love var röj med mina :*
- dalecarlia vinsten
- bbbbästa bulgarien med bästa!
- norge med sköningarna
- dramboi, underbar!

lite minus.
dramboi borde fått mer tid
knät gick sönder på dc finalen
kunde ej spela i norge
vädret
för lite festande
alldeles för lite jessica,jenny,sandra,amanda och malin :'( SAKNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0