sweet fucking home!

I sorry. haha äntligen hemma efter två långa händelse rika veckor. bulgarien var kanon härligt och ivan varmt. för mycket alkohol och mycket skratt! saknar redan värmen. Norge var också mycket trevligt, en väldigt stor cup med katastrofal mat men vi lever. vi kom faktiskt på tredje plats, av 104 lag. så fan vad vi presterat, vi åkte dit för att ha roligt. vi fick frågor som, är ni ett elit lag från sverige? osv.. helt sick! Vi åkte ut mot norges bästa f16 lag, skämta inte, dom var grymma och vann även hela skiten. Jag är trött och sliten. ska bli skönt att få sova i sin egen säng inatt, och inte i någon hotellsäng eller madrass. och sova ut ska bli imorgon, inte gjort på två veckor.. saknat dramboi alldeles för mycket också, trodde inte jag kunde sakna honom så mycket. men det har jag gjort, min plupp. så imorgon blir rida första prioriteringen! ida flyttar neisti till lindan i en vecka också, blir kanon kul. 17 dagar eller något till skolan börjar åå.. taggat som fan, ironi. bilder kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0