s m ä r t a

exakt! gjorde illa knät igen på matchen igår, inte lika illa som på dalecarlia men haltalotta är ju tillbaka vill jag lova! å vilken smärta har jag, har inte kunnat sovit inatt, går inte ligga bekvämt och det bara gör ont, fan vad jobbigt! jag som skulle rida dressyr på dram idag också, det sket sig ju tror inte jag kan rida alls.

idag är det sista sommarlovsdagen, och jag ska:
- lägga mig i soffan och göra knäövningarna.
- måla naglar.
- skriva schema för bullisdagarna
- träffa ida på stan
- möte med laget.
 
 
min dag, inte den roligaste men men! ska klämma in dramboi någonstans där också, blir nog bra. behöver få pussa lite på honom iallafall. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0