livet är riktigt orättvist

vila i frid filippa!
det finns ingen rättvisa..

som sagt, en tjej som spelade i laget har gått bort i cancer. den där jävla cancern..

annars så är jag på lite halvdåligt humör idag också, finns väl bara en anledning till varför. jag är så sjukt trött! känns som om jag deppar lite också, skola imorgon, saknar carro. fan det är så mycket jag skulle vilja säga, säger jag inte kommer jag ångra mig. men inte det lättaste faktiskt. blev en mystur idag med kajsa, saknat henne.. ää jag har inte så mycket att säga, jag är inte på humör iaf och gråten i ögonen som varit här hela helgen borde få komma ut nu.

 


Kommentarer
Postat av: Niklas

Allt kommer att bli bra. gäller bara att släppa ut alla känslor och få allt sagt å bara bita ihop.

2009-08-31 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0