jag bara njuter

jag njuter verkligen av att vara hemma, trotts att man längtar tillbaksa grymt mycket till bulgarien när man tittar på att roliga bilder, igår red jag iallafall på min häst, första gången jag satt i sadel på 5 veckor, kändes i rumpan. men det var helt underbart att få ut och köra järnet på honom, med kajsa&ida, sååååklart :)  sen på kvällen åkte vi till gezeliusarna och chilla och spelade pingis, riktigt roligt faktiskt. sov länge idag, behövdes.. ska åka till aubiose idag, sjukt shoppingsugen nu, dramboi behöver, nej vill, nej fan jag vill ha nya saker till honom. haha så vi får se vad vi hittar på. kanske ska man beställa istället, ja vi får se :) så ska göra mig iordning, vill ni se massa bilder från bullen så kolla bdb; josephineadolf .   puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0