bajsa på rubriker

elller pissa kvarnsveden, nejdåå. skoja det var en bra match, vi vann med 2-1 till slut. skön seger i hettan! annars så har jag och dramboi haft ponnyridning, halvkusiner har fått rida på stora snälla hästen, sen så tog jag mig en tur med mina vänner, ida lånade billybutt, kajsa sin ponny och moa gned bakom mig ;) mys, jag och moa badade med dram lite också, kallt och skönt! kvällen har varit lugn, kajsa är här just nu, små flickorna har precis lagt sig. ena berättade att få åka hit och träffa mig var som att träffa en popstjärna, ojoj. haha! barn tycker om mig, kan ni förstå det? jag vet inte hur jag ska göra med min dag imorgon, fått erbjudande av moa att åka lite båt med gezeliusarna, sen blir det följa louise på tävling på kvällen. men vi får se, skroten gick sönder så skulle vara bra att få komma till tandis också ;) nej börjar bli trött, sov dags ;*

Kommentarer
Postat av: anonym kajsa

nej jag kan inte förstå ;)

2009-08-07 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0