vackraste vårdagarna..

Hej

precis just nu sitter jag hemma hos min käraste vän jenny och har precis tittat på robinson.
vi sitter och snackar lite gamla minnen och myser, alltså inte bara jag och jenny utan även de andra muskeltörerna.
jag har världens bästa vänner, så underbart och roligt folk. nej jag gillar dom :)

Idag vaknade jag hemma hos min ida, underbart väder så jag,ida och kajsa tog oss en längre ridtur, mycket härligt och myyyycket galopp. riktigt mys, sen chilla jag och kajsa i solen och sen blev det en promend med älsklingselin.
Imorgon har jag match, det gillas och utsläpp också. så upp tidigt ;)  så lär ju göras också!

pepp på match imorgon
men jag har såklart dragit på mig ett skavsår. yess..
men men det är glömt inom kort.
PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

MUSKETÖRERNA*

2009-04-04 @ 22:17:20
Postat av: kingen

de är sweeet skölpaddis

2009-04-05 @ 00:34:22
Postat av: snuppa

ha ha ho love yo

2009-04-05 @ 00:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0