tro det eller ej alltså.. men

jag&kajsa har ganska nyligen varit ut på en jogging tur till stan en sväng och tillbaka.
lite dumt med min sträckning kanske, men behövligt ;)
sov länge idag, länge för att vara jag. men det var väl kanske inte så konstigt? utsläpp hade jag också imorse, så upp och släppte ut hästar och hem och söv. sen till stallet igen, tog en lång barbacka tur med kajsa&sune, mysigt :) shopping på rättpris å. soft sista dag på lovet, borde pluggat men vafan, jag orkar inte. och vilken ångest jag har.. men allt är bara mitt fel, lär ta tag i detta. nationellt prov på fredag också, fan vad kul.
nej nu blir det tamefan dusch och försöka plugga en aning kanske..
känner mig på lite halvt dåligt humör, folk är knäppa och annorlunda! irriterande ..
känns som att folk är nonchalanta och anti, varför egentligen?
sånna signaler ges iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0