Somewhere Over The Rainbowwwww

chilla.
Sitter här hemma och väntar på att idag igen få åka till naprapaten och få ännu en ultraljudsbehandling.
går dagen var ganska seg, tråkigt väder och opepp på allt så somnade några timmar istället, vaknade och for på min racer till familjen härliga gezelius :) ida åkte lite på sin nya pärla, stabilt. hih! sen for jag,ida och moa till hemma kväll och handlade lite gottis. blev kortspel andra avenyn, film och mys. :) sov kvar gjorde jag också. mycket trevlig kväll!

Nu ska jag snart åka ner mot stan, sen vidare till mammis jobb och jobba några timmar.
sen ta mig till prinsen och rida lite, sen har jag en sen fotbollsträning ikväll kom jag på.
jahaja, det blir nog kul, på konstgräset ! det ska vi ropa wie för juue.

undra om man ska bjussa på en bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0