rättegång?

nejdå, men nästan. ska upp till malin och lösa mopedkrocken som hände för ett bra tag sen. får väl se hur det slutar.
försökte rida dressyr på banan idag, sket sig pga av underlaget. så blev ut och galoppera bland åkrarna istället :)
Jag har fått en sådan pigg häst :O vart har gamla dramboi tagit vägen ? men jag gillar när han är så pigg ju :)
nu sitter jag här med en hund som slickar mig på armen, udo udo udo ... blött blev det. kanske vill han ha mina lasange rester? kan tänka mig det. haha.
pepp på träning kväll och fan vad ont det gör hos naprapaten! han trycker, klämmer och bränner. nej hoppas fan på att inflammationen ger sig av nu. ska dit imorgon igen.. och i helgen är det nattcup, jises!

äh puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0