ont i tomrummet

eller nej, det är inte tomt där, mycket skit bara :)



här sitter jag och lyssnar på lite musik.
väntar på att kajsa ska komma och se film med mig, men jag får nog vänta ett tag till.
vi ska nog åka ner til apoteket så jag får shoppa näs spray. behövligt!
ligger en guldklump bredvid mig och drömmer.. rycker till i ben,nos och öron. sött :)

vill ha helg, fast jag har haft typ en skolfri vecka. skönt men sjuk är inte så kul det heller dock. nej men helg blir bra. två matcher till helgen och en mysigt planerad fredagkväll. så det gillas ju, nej jag har faktiskt ingenting mer att skriva. hejs!

Kommentarer
Postat av: ida

jag säger bara ett ord med fyra stavelser. FREDAGSKVÄLLEN!<3

2009-04-02 @ 15:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0