ɯɐɹɟ o ʞɐq ɹǝu o ddn

hallå i solen!

vaknade bredvid min mys. :)
igår tittade vi på lite skräckfilm och lite harry, slocknade tidigt.. eller ja tidigt för att vara oss.
underbart att ha henne här iaf :* iloveu

vi tog med oss kajsa ner till mors work, käka lite och skjutsa hem elinen. så åkte jag och kajsa till stallet.
blev inge rida, han må ju vara pigg till imorgon och ont om tid idag. men låg och mojjade i solen på hans varma rygg i 45 minuter. underbart! nu håller jag på att packar för fulla muggar, nattcup i leksand. däng eller vad tjejer? men bra träning, mot jävla bra motstånd, så div 5 kan slänga sig i väggen sen :)
kan bli en rolig natt iallfall. och en sak till! önska mig och dramboi lycka till imorgon, kan behövas. igår var han inte rolig.
men men vi lär ju pröva :)
smsa hela fucking kvällen..

;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0