lång natt, lång dag..

ja hej.
nu ligger kajsa i min säng och chillar, vi har varit ner till ica och inhandlat chips och dip. göttis!
opepp på fest ikväll så blev hemma, lika bra det kanske så man får sova lite..

igår var det samling 17.00 på skvalet, vidare for vi mot leksand. humöret på topp och ivriga som vi alla var, väl där fick vi det minsta "omklädningsrummet" skulle jag få kalla det något så kanske, skrubb eller dommar omklädningsrummet. enormt litet. fan vad kul tänkte vi, blir högen på varandra hela nattenrå..
första matchen spelade 19.00 iaf mot färnäs. vi gjorde en kalas match och förvånade verkligen oss själva, vi var grymma. för det är ju så att vi mötte div 3 lag typ bara, här kommer vi ett div 5 lag som inte ens börjat spela damfotboll än. och den matchen blev 0-0. riktigt roligt!
andra matchen blev 22.00 mot leksand, jätte jämn match men dom fick in två mål, men den matchen skulle lika gärna kunna blivit oavgjord, så kanon ju. tredje matchen 02.00.. ja precis 02.00! taggade? nej inte alls faktiskt, blev 3-1 till leksand, två jävla skit mål och vi gjorde ju faktiskt ett mål också :) roooligt!
sen blev det match mot vansbro, äntligen skulle vi få möta ett lag i våran division, slut resultatet blev 9-0 till bullermyren !
for hem trötta som fan.

hem, sov tre timmar, upp, duscha, ner till stallet, fixa och åka iväg på klubbtävling. jag var så opepp och tänkte faktiskt seriöst inte åka, men ont i knä, lår och huvud men tog mig i kragen och åkte. och jo tror ni inte att det gick över förväntan också? i clear rounden på 80cm så fick vi ett stopp på första hindret, helt och hållet mitt fel för att jag gjorde en väldigt taskig sväng. men resten flöt på as bra, och tror aldrig han blivit sådär pigg i ett ridhus tidigare :o sketa kul !
andra klassen på 90cm gick vi dubbelnolla, inte alls lika fin ritt eller pigg häst men gick kalas, så vi slutade på en tredjeplats. dramboi ligger på + idag ;* riktigt nöjd faktiskt!

och nu, är jag heeeeelt slut. som sagt, chillinill ikväll och utsläpp imorgon bittti.. jises!
puss

tripp trapp trull
dramboi ser ut som en ponny.
ser lika liten ut som sune, skiljer 15 cm typ.
haha söten!


Kommentarer
Postat av: ida

jättemycket grattis! (:

2009-04-19 @ 11:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0