everybody was kung fu fighting

Hej alla nötter.
Sista veckan, sen är det påsklov. Känns lite jobbigt, känns som om jag behöver göra så mycket i skolan..
Det får blir att plugga järnet i veckan eftersom jag iallafall inte kan göra så mycket annat :(
inte är det bättre i knät idag heller, men inte sämre heller så det är väl bra. fått en tid hos en naprapat imorgon, han sa bara oj när han fick höra om min knähistoria.. han kunde inte lova att han kunde hjälpa mig, men titta ska han göra iaf.
känns ju bra! får hoppas att det bara är ett blåmärke eller något i knät. haha nu tog jag i lite men aa. typ!

sitter faktiskt och pluggar nu, kul att man har GRUPParbete. men ja, ensam är man om att arbete i den gruppen och redovisning imorgon. taktiken är att skita i de andra och kunna mitt iallafall. bra va? vår vädret bara solar iväg, fint juue:)
äää ska fortsätta pluggandet, puss


Kommentarer
Postat av: kingen

kallar du mig nöt?

2009-04-07 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0