åhnej.. inte igen

Hej, utsläpp och match stod på schemat idag.
trött? jo det var jag i morse, dåligt väder när jag klev upp och det till och med små regnade när jag for mot lindan.. nej usch och fy. hem och somnade en halvtimme. sedan nästa aktivitet. match, var riktigt laddad, gick väl mindre bra för min del men vi vann med 4-0 och gjorde en itne sådär jätte bra match heller, men det kommer.
Knät gjorde en fuling idag också.. ja ni känner ju mig och mitt knä nu alltså är jag inte nå vidare bra i mitt ben. haltar mig fram. jag med min vanliga otur.. ingen dramboi på hela veckan, dvs ingen klubbtävling i helgen heller.. vi kommer aldrig komma ut med alla jävla motgångar.. och ingen fotboll på ett tag heller, ffffffan vad kul!

så jag har mest surat sen jag kom hem..
tvn har gjort mig sällskap.. snart kommer kanske kajsa.
blir nog film, går inte göra så mycket annat :( 

borde plugga, skolhelvete. men sry josephine  du orkar inte..
inte nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0