varför känns det konstigt?

hejhej, sitter i skolan och försöker skriva en rapport. suck! globaluppvärmning, går inte så bra dock. är nervös också, kan inte koncentrera mig.. jag är nog nervös för att jag ska jobba första dagen imorgon, det känns som att jag är så liten, det är stort och allt är nytt, känner nån bara och jag känner mig så oförberedd. vet nog inte ens vart jag ska gå in klockan sox imorgon bitti :O känns ju bra. är inte så pepp på att gå dit, men får hoppas att det inte blir lika hemskt som jag tror det kommer bli, skulle åå vara skönt att sova ut imorgon, skit trött verkligen. ganska lång dag idag åå ju! ork int.
ikväll kommer moster iaf, och hennes vän. mor har tänkt att åka bort över helgen, tack och hej ;) sen ska jag iaf rida på kungen, dram! min moped funkar också, men jag gillar inte att åka på den, den känns inte som förut, haha nerdigt , vet. men den är ju bara otäck! haha helt vind:) menmen, ska skriva vidare nu, om det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0