poff sare bah..

min första krock efter 1,5 år på moped, jag&malin krockade med en annan moped, allt gick fort, låg där på backen, tittade upp och såg att det var malin&alec vi krockat med, man va fan lite chockad, mopeden gick väl sönder lite här och där, samma med malins tror jag. nykeln är av och sitter i, går ju att köra men .. aa , vad ska man säga! vi klara oss väl ganska bra ont i arm,tumme&knä, och malin har ont i arslet. haha. värsta var ju att malin åkte utan hjälm, tur att det gick som bra som det gick säger jag bara!!

vi blev ju dock lite sena till bowlingen, haha fyfan för oss malin. iaf så ägde jag sönder sara&malin ;)  typ iaf . sen blev det pizza på skvalet, och lite snack om nästa säsong, jag är fett på! läääängtar bara till vintern är över, då kommer jag kunna träna riktigt igen, hinner inte nu om jag ska ge dram den tid han behöver, och det vill jag ge honom, sen ska jag försöka med gym, för knät. måste egentligen bygga upp skiten, men vafan, tror ni jag kommer ta tag i det eller? nepp..
nu hoppas jag attt några brudar i laget är på att hitta på något skoj, vi vill ju inte ha nån seg och tråkig lördagkväll inte!

JAG VILL HA EN GITARR ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0