Oh Happy

UNDERBARDAG.COM

skolan var konstigt nog rolig idag, börjar komma igång nu, klassen, vänner och sammanhållning, aa jag gillaree! sen så efter skolan hämtade jag kajsen i gylle, vi donade med lite saker, sen donken, dit elin kom och blev bjuden på mat. hon följde med till stallet och det blev en underbar ridtuuuuuuur :) elin&jag, barbacka på dramboi = mysmys. Kajsa&sara var också med :):) sen hem, duscha, julia kom hit en stund, vi åkte ner till louise för att kolla på nya hästen, det var mörkt, men av det jag såg såg han fin ut ! :)  hooppas den där BENGAN är något nu :)
ye, nu ska jag snart sova. S O F T dag imorgon i skolan, två lektioner och håltimme som fan!
men en sak till, dagen har varit bra, bästa på länge faktiskt !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0