Marabou Daim

blev inte bara att vara hemma igår, åkte ner till jessica och förfesta lite, sket i salut. usch! vi satt hos jessica och hade det lite mysi, sen ut. överallt, helt fucking dött. så vi drog till stan, jag,malin&alex satte oss inne på s1, fanny,cissi,jenny,jessica,sandra(haha) dök upp. sen drog alla åt olika håll, jag och malin satte oss på en cykel till donken. lyckades ramla precis innan tunneln, ett par stod ovan och skrattade, och malins byxor gick sönder. så mycket skratt. haha !  någonting hände med kameran när vi ramla ?!?!?!?!?! älskade lilla kamera, suddig.. sen åkte vi och sov hos jessica iaf.

nu har jag precis kommit hem, är faktiskt på bra humör. fast min omgivning är lite anti, idag har vi match, mot grängesberg! känner mig både laddad&inte laddad, lite illa mående ;)
tror fan jag ska gå ner och väcka rasmus&malin nu ;)


Kommentarer
Postat av: plutt

jag var också med tjockis!

2008-09-13 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0