HEJ HOPP !

elin sov här, det var nice, blev ganska sent dock ;) men de vare värt!

kom nyss hem från skolan, har kommit på att jag gillar bildläraren, haha  :) iaf så var vi till bysjön idag, vi titta lite på film, höll på med HRL och annat, faktiskt kul att lära sig. snart kommer jessica och hämtar mig, ska rida en liten sväng, sen träna fotttboooll! jag vill verkligen spela hela helgen, hoppas hoppas..
Imorgon åker elin till stockholm och är borta hela helgen, hoppas hon får kul :) men komme sakne lite kanske, bara lite. aa just nu hör jag kjell ligga och snarka på soffan, ni som varit här och känner mig, vet ju att det låter jätte vackert och att det inte är så ovanlig, fulekjellegubben :) MOPEDEN SKA HÄMTAS OCH LAGAS, jag får DAMPET !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0