fysträningar i mitt <3

fyfan, är helt slut. kom precis hem från fotbollsträning, fys, styrka,snabbhet.. ja ni hör ju bara hur drygt det låter! låren är lagomt darriga just nu, tänkt att ta mig en dusch och plugga geografi, det är hur mycket som helst, har pluggat flera kvällar irad, men INGET fastnar.. ig? idag var vi i bysjön, kul, vi fick släcka lite små bränder och prova lite kläder :) faktiskt nöjd med min linje, och min klass. jag trivs ! men, skulle fan vara skönt med mindre plugg, typ livsmedel eller hotell&restaurang, soft det skulle vara, men det är fan inget jag vill göra. iaf efter skolan åkte jag och red dramboi, hoppade lite på banan, det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå, visst går inte göra så mycket avancerat på den där ridbanan men vi skutta lite, asså han är så jävla snäll, så jävla snäll. puss på han!

föresten, du vet nog fan inte hur jävla sjuk du är.
det du håller på med kommer inte leda någonstans,
du kommer bara bli mer och mer vilsen, ingen vill
stanna! du sätter dig i en sits jag tror du inte vill sitta i
egentligen, att du inte förstår. fast man försöker/försökt
förklara det ett antal jävla gånger.. men jag har gjort
mitt, nu är det upp till dig !



henne kan du inte vända dig till..


Kommentarer
Postat av: Anonym

& du tog snyggaste bilden! underbara kvinna! :) <3

2008-09-18 @ 20:48:40
Postat av: Elin

den bilden har jag fotat jue :D

2008-09-22 @ 13:35:32
URL: http://ordblind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0