fyfan

klev upp en timme tidigare idag för att städa&packa, skulle även ner till stallet för att lämna pengar till marie, åker ner och går in och  lämnar pengarna, kommer ut , och ser på klockan att jag börjar om tio minuter, det blir bråttom! Men jag får inte upp rattlåset, Kalle kom ut och skulle hjälpa mig, men det gick inte, rattlåset var verkligen låst ! så Kalle skjutsade mig till mammas jobb, eftersom jag missat min matte lektion! surt som fan, nu blev ju min stressiga dag ännu värre!!!! jävla skit, nu har jag iaf ätit frukost och druckit lite te! ska väl snart till skolan för en engelska lektion. suck!

efter skolan ska jag få massage, skööönt! sen blir det stressa till match, div 1 mot korsnäs ;) sen kommer älsklings Elin och ska sova hos mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0