:(

att en sådan liten "smäll" kan förstöra allt, nej kanske inte förstöra, men göra alla möjligheter nästan omöjliga, den smällen som gjorde detta kommer jag få leva med, jag kommer inte kunna göra vad jag vill utan att det pajar, det kommer inte gå, vart kommer man med det jag har. visst, det är inte bara smällens fel, det är mitt eget fel också, skulle jag låtit bli att göra det jag inte fick göra, så skulle det inte alls varit såhär, men i spelet hetta, vad finns det för något som sätter stopp på en ? INGEN lyckades sätta stopp för mig, tyvärr.  dumt dumt, allt blev bara så mycket svårare, det jag vill blev så mycket svårare. men, det är nu jag lever, och jag lär ta för mig, så som det ser ut nu. nutiden you know.. men smällen, har tagit hårt, så grymt jävla hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0