bus kallas det!

tjue, skolan var as soft idag, två lektioner, idrott&svenska, gillare ;)
sen så bleve kupolen, med erica&johanna, sen vidare hem och byta kläder för att äntligen rida dramboi, blev baris på lusberget, mys grabben :) sen åkte jag till louise, där vi kom på att vi ville rida i ridhus, så vi lastade in hästarna och ringde chauffören och det bar iväg till lisselhaga ;) jag red lite dressyr på royal, goa häst, söliga häst!
sen tillbaka, jag&louise tog hennes mammas bil och var ute och åkte, ingen av oss har körtkort :D haha, självklart mötte vi poliiiiiisen, men det var väl lugnt. nu har jag precis ätit sub, usch, det var fan inte gottttttttttttttttt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0